موسسه اندیشه و فرهنگ اسلامی یزد

فعالین جنبش نرم افزاری استان یزد
موسسه اندیشه و فرهنگ اسلامی یزد

موسسه اندیشه و فرهنگ اسلامی یزد متشکل از اجماع گروهی از طلاب و دانشجویان ولایت مدار استان یزد می باشد. محور فعالیت های مجموعه حول مبحث جنبش نرم افزاری و نهضت تولید علم است.
نام سابق این مجموعه کانون اندیشه اسلامی دارالعباده یزد بوده است.

راه روشن

یک مسئله‌ی دیگر هم که به شدت به شما ارتباط پیدا میکند، مسئله‌ی تولید علم است. خوشبختانه من می‌بینم در دانشگاهها تولید علم و لزوم عبور از مرزهای دانش به یک گفتمان عمومی تبدیل شده. امروز سرعت پیشرفت ما خوب است؛ اما با توجه به عقب‌ماندگی‌های گذشته که کشور ما دارد، هر چه سرعت‌مان بیشتر باشد باز هم زیادی نیست. ما باید خیلی پیش برویم؛ از راههای میان‌بر استفاده کنیم؛ از شتابِ فراوان بهره ببریم؛ ما باید در همه‌ی علوم تولید داشته باشیم.
امام خامنه ای۱۳۸۸/۰۲/۲۷

طبقه بندی موضوعی

همزمان با همایش "پیشگامان تمدن سازی" و مراسم رونمایی از کتاب "ولایت فقیه؛ ولایت فرزانگان" از لوح های فشرده جلسات ؛اردوهای آموزشی و فرهنگی و تخصصی "کانون جنبش نرم افزاری محبان الزهرای دانشگاه آزاد اسلامی یزد" و "موسسه اندیشه و فرهنگ اسلامی یزد" و "مجمع هم اندیشی نخبگان استان یزد" و "موسسه مدرسه عشق یزد" رونمایی شد.برای تهیه این محصولات می توانید با شماره تلفن 09130713193 آقای کوراغلی تماس بگیرید. دیدن مباحث این اردوها را به تمام دوستان فعال عرصه فرهنگ و تمدن توصیه می نمائیم.

طرح هدایت (1): 2لوح فشرده-قم و تهران 1384

لوح فشرده دوره ها

طرح هدایت(3): 4لوح فشرده-قم وتهران 1387

لوح فشرده دوره ها

طرح طلیعه حکمت(علم تمدن ساز) : 8لوح فشرده-قم وتهران 1391

لوح فشرده دوره ها

طرح طلیعه معرفت(سکولاریسم در نظام تعلیم وتربیت) : 4 لوح فشرده-قم 1392

لوح فشرده دوره ها

طرح اولی الابصار(ویژه دانش آموزان) : 2 لوح فشرده -بافق 1392

لوح فشرده دوره ها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی