موسسه اندیشه و فرهنگ اسلامی یزد

فعالین جنبش نرم افزاری استان یزد
موسسه اندیشه و فرهنگ اسلامی یزد

موسسه اندیشه و فرهنگ اسلامی یزد متشکل از اجماع گروهی از طلاب و دانشجویان ولایت مدار استان یزد می باشد. محور فعالیت های مجموعه حول مبحث جنبش نرم افزاری و نهضت تولید علم است.
نام سابق این مجموعه کانون اندیشه اسلامی دارالعباده یزد بوده است.

راه روشن

یک مسئله‌ی دیگر هم که به شدت به شما ارتباط پیدا میکند، مسئله‌ی تولید علم است. خوشبختانه من می‌بینم در دانشگاهها تولید علم و لزوم عبور از مرزهای دانش به یک گفتمان عمومی تبدیل شده. امروز سرعت پیشرفت ما خوب است؛ اما با توجه به عقب‌ماندگی‌های گذشته که کشور ما دارد، هر چه سرعت‌مان بیشتر باشد باز هم زیادی نیست. ما باید خیلی پیش برویم؛ از راههای میان‌بر استفاده کنیم؛ از شتابِ فراوان بهره ببریم؛ ما باید در همه‌ی علوم تولید داشته باشیم.
امام خامنه ای۱۳۸۸/۰۲/۲۷

طبقه بندی موضوعی

برگزاری هشتمین جلسه از سلسله جلسات بهار اندیشه

سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۴۴ ق.ظ

به مناسبت ایام فرخنده دهه فجر هشتمین جلسه بهار اندیشه با موضوع بررسی تحلیلی انقلاب اسلامی با حضور استاد باقری برگزار گردید.

 

انقلاب یزد

در این جلسه استاد از زمان شکل گیری جریان مبارزه انقلابی مطالب را دسته بندی شده ارائه نمودند.ایشان سیر به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی را سخت ومشقت بار توصیف نموده و دستاورد ها ونیز حاشیه های زمان طاغوت را برشمردند.

در نهایت ایشان با تمرکز بر روی سال 57 با مرور اتفاقات آن سال و نیز اتحاد وحدت ملت جهت رسیدن به هدف مطلوب خود برنامه ها ونقشه های ر‍ژیم پهلوی ونیز دولت های غربی را بیان نمودند.ایشان مطالب خود را با مشاهدات و نیز تجربیات خود به صورت سلسه وار ونیز خاطره به پایان رساندند.

  • منتظرفرج

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی