موسسه اندیشه و فرهنگ اسلامی یزد

فعالین جنبش نرم افزاری استان یزد
موسسه اندیشه و فرهنگ اسلامی یزد

موسسه اندیشه و فرهنگ اسلامی یزد متشکل از اجماع گروهی از طلاب و دانشجویان ولایت مدار استان یزد می باشد. محور فعالیت های مجموعه حول مبحث جنبش نرم افزاری و نهضت تولید علم است.
نام سابق این مجموعه کانون اندیشه اسلامی دارالعباده یزد بوده است.

راه روشن

یک مسئله‌ی دیگر هم که به شدت به شما ارتباط پیدا میکند، مسئله‌ی تولید علم است. خوشبختانه من می‌بینم در دانشگاهها تولید علم و لزوم عبور از مرزهای دانش به یک گفتمان عمومی تبدیل شده. امروز سرعت پیشرفت ما خوب است؛ اما با توجه به عقب‌ماندگی‌های گذشته که کشور ما دارد، هر چه سرعت‌مان بیشتر باشد باز هم زیادی نیست. ما باید خیلی پیش برویم؛ از راههای میان‌بر استفاده کنیم؛ از شتابِ فراوان بهره ببریم؛ ما باید در همه‌ی علوم تولید داشته باشیم.
امام خامنه ای۱۳۸۸/۰۲/۲۷

طبقه بندی موضوعی

ثبت نام اردوی طلیعه تاریخ تمدن

يكشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۱۲ ق.ظ
ثبت نام ششمین اردوی تخصصی جنبش نرم افزاری استان یزد شروع شد.اردوی تخصصی دانشجو-طلبه امسال، با موضوع "تاریخ تمدن با نظری به تاریخ معاصر ایران" می باشد که به مدت پنج روز در تاریخ 9-14 شهریورماه جاری در اردوگاه باصفای شهید فهمیده بنادک سادات به انجام خواهد رسید.دلیل اینکه امسال اردو در قم و تهران برگزار نمی شود، محدودیت مالی است که البته تلاش شده است از اساتید جدی مرتبط ساکن قم و تهران نیز استفاده شود و کیفیت و جدیت و علمیت اردوهای سال های گذشته، انشاءالله حفظ شود.

 

طلیعه تاریخ

فرم ثبت نام اردو  طلیعه تاریخ تمدن را دانلود کرده و پس از تکمیل آن، به ایمیل andisheyazd@chmail.ir ارسال بفرمائید تا برای امتیازبندی و انتخاب شرکت کنندگان اردو  بتوانیم  از پاسخ های شما به سوالات مطروحه در فرم،افرادی را انتخاب کنیم.

درضمن مبلغ 500000 ریال را به شماره حساب 4667418723 بانک ملت ویاشماره کارت 6104337232701738  به نام جواد کوراغلی واریز نموده وشماره واریز به همراه نام خود را به شماره 09130713193 پیامک فرمایید.مهلت ثبت نام تا پایان مرداد ماه93 می باشد واولویت با افرادی است که زودتر ثبت نام کرده اند.

  • سرباز صفر

نظرات  (۳)

  • محمدرضا فلاح
  • سلام علیکم
    اطلاع رسانیتون عالیست
    همتتان مستدام
  • بهنام نشاتی
  • باعرض سلام و خداقوت
    شرکت در این دوره مختص طلاب و دانشجویان استان یزد می باشد یا می شود از دیگر نقاط کشور هم شرکت کنند؟
    پاسخ:
    سلام
    20 درصد از سهمیه اردوی  آموزشی را ویژه دیگر استان ها قرار داده ایم

    سلام

    اخوی خدا قوت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی