موسسه اندیشه و فرهنگ اسلامی یزد

فعالین جنبش نرم افزاری استان یزد
موسسه اندیشه و فرهنگ اسلامی یزد

موسسه اندیشه و فرهنگ اسلامی یزد متشکل از اجماع گروهی از طلاب و دانشجویان ولایت مدار استان یزد می باشد. محور فعالیت های مجموعه حول مبحث جنبش نرم افزاری و نهضت تولید علم است.
نام سابق این مجموعه کانون اندیشه اسلامی دارالعباده یزد بوده است.

راه روشن

یک مسئله‌ی دیگر هم که به شدت به شما ارتباط پیدا میکند، مسئله‌ی تولید علم است. خوشبختانه من می‌بینم در دانشگاهها تولید علم و لزوم عبور از مرزهای دانش به یک گفتمان عمومی تبدیل شده. امروز سرعت پیشرفت ما خوب است؛ اما با توجه به عقب‌ماندگی‌های گذشته که کشور ما دارد، هر چه سرعت‌مان بیشتر باشد باز هم زیادی نیست. ما باید خیلی پیش برویم؛ از راههای میان‌بر استفاده کنیم؛ از شتابِ فراوان بهره ببریم؛ ما باید در همه‌ی علوم تولید داشته باشیم.
امام خامنه ای۱۳۸۸/۰۲/۲۷

طبقه بندی موضوعی

نشست استانی پیشگامان تمدن سازی

پنجشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۲، ۰۹:۱۵ ق.ظ

نشست استانی پیشگامان تمدن سازی با موضوع ضرورت اندیشه تمدن سازی در میان فعالین و نخبگان فرهنگی استان یزد، جمعه 16 اسفند، ساعت 18:3 در میدان امام حسین(ع) یزد، مجتمع امام رضا(ع) (دانشکده پیراپزشکی) سالن شهید علیزاده، برگزار می شود. به گزارش طلوع یزد، این نشست با موضوع ضرورت اندیشه تمدن سازی در میان فعالین و نخبگان فرهنگی با سخنرانی حجت الاسلام غفاری فر، از مسئولان مرکز عالی امام رضا(علیه السلام) حوزه علمیه قم و از اساتید جامعه شناسی و اندیشه اسلامی، همراه با رونمایی از کتاب "ولایت فقیه، ولایت فرزانگان" و بسته های آموزشی اردوهای علمی گذشته کانون اندیشه اسلامی دارالعباده و مجمع هم اندیشی نخبگان استان یزد، در سال های 1391 و 1392 با عناوین: طلیعه حکمت(علم تمدن ساز) اردوی طلیعه معرفت(سکولاریسم در نظام تعلیم و تربیت) اردوی اولی الابصار (عبرت های تاریخ معاصر) برگزار می شود. از تمامی دوستانی که در سال های گذشته در برنامه های کانون شرکت داشته اند، دعوت به عمل می آید که در این نشست علمی حضور به هم رسانند. 

نشست پیشگامان تمدن سازی

  • منتظرفرج

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی