موسسه اندیشه و فرهنگ اسلامی یزد

فعالین جنبش نرم افزاری استان یزد
موسسه اندیشه و فرهنگ اسلامی یزد

موسسه اندیشه و فرهنگ اسلامی یزد متشکل از اجماع گروهی از طلاب و دانشجویان ولایت مدار استان یزد می باشد. محور فعالیت های مجموعه حول مبحث جنبش نرم افزاری و نهضت تولید علم است.
نام سابق این مجموعه کانون اندیشه اسلامی دارالعباده یزد بوده است.

راه روشن

یک مسئله‌ی دیگر هم که به شدت به شما ارتباط پیدا میکند، مسئله‌ی تولید علم است. خوشبختانه من می‌بینم در دانشگاهها تولید علم و لزوم عبور از مرزهای دانش به یک گفتمان عمومی تبدیل شده. امروز سرعت پیشرفت ما خوب است؛ اما با توجه به عقب‌ماندگی‌های گذشته که کشور ما دارد، هر چه سرعت‌مان بیشتر باشد باز هم زیادی نیست. ما باید خیلی پیش برویم؛ از راههای میان‌بر استفاده کنیم؛ از شتابِ فراوان بهره ببریم؛ ما باید در همه‌ی علوم تولید داشته باشیم.
امام خامنه ای۱۳۸۸/۰۲/۲۷

طبقه بندی موضوعی

به همت موسسه اندیشه و فرهنگ اسلامی یزد، نشست های تاملی در الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با حضور دکتر فاتح راد، آینده پژوه و عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف در روزهای 28 و 29 اردیبهشت 1394 برگزار گردید.

 

از جمله در روز دوشنبه 28 اردیبهشت نشست ایرانیان در ثریا با همکاری دانشگاه علم و هنر و با حضور مسئولین دانشگاه و حضور آقایان عبدالهی مدیر کل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری ، جعفری معاون  مدیر کل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری و دکتر صالحی عضو هیئت علمی گروه معماری دانشگاه علم وهنر و دانشجویان در سالن اجتماعات این دانشگاه با حضور استاد برگزار گردید.

و همچنین در عصر روز سه شنبه 29 اردیبهشت نشست هم اندیشی در الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با همکاری دفتر جبهه فرهنگی استان یزد و بنیاد نخبگان یزد در سالن مفاخر این بنیاد برگزار گردید. این برنامه با حضور مسئول دفتر جبهه فرهنگی یزد و همکاران ایشان و نیز با حضور نخبگان فکری و فرهنگی برگزار شد.

در این دو روز جناب آقای دکتر فاتح راد پنج نشست را با اقشار مختلف فکری و فرهنگی شهر یزد برگزار نمودند.

 

 

 

  • منتظرفرج

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی