موسسه اندیشه و فرهنگ اسلامی یزد

فعالین جنبش نرم افزاری استان یزد
موسسه اندیشه و فرهنگ اسلامی یزد

موسسه اندیشه و فرهنگ اسلامی یزد متشکل از اجماع گروهی از طلاب و دانشجویان ولایت مدار استان یزد می باشد. محور فعالیت های مجموعه حول مبحث جنبش نرم افزاری و نهضت تولید علم است.
نام سابق این مجموعه کانون اندیشه اسلامی دارالعباده یزد بوده است.

راه روشن

یک مسئله‌ی دیگر هم که به شدت به شما ارتباط پیدا میکند، مسئله‌ی تولید علم است. خوشبختانه من می‌بینم در دانشگاهها تولید علم و لزوم عبور از مرزهای دانش به یک گفتمان عمومی تبدیل شده. امروز سرعت پیشرفت ما خوب است؛ اما با توجه به عقب‌ماندگی‌های گذشته که کشور ما دارد، هر چه سرعت‌مان بیشتر باشد باز هم زیادی نیست. ما باید خیلی پیش برویم؛ از راههای میان‌بر استفاده کنیم؛ از شتابِ فراوان بهره ببریم؛ ما باید در همه‌ی علوم تولید داشته باشیم.
امام خامنه ای۱۳۸۸/۰۲/۲۷

طبقه بندی موضوعی

گزارشی از اردوی آموزشی

"آشنایی با مباحث تحول در علوم انسانی"

زمان: 24 لغایت 29 مرداد1394

تعداد شرکت کنندگان: 35 نفر از دانشجویان و طلاب یزدی   مکان: قم

این دوره آموزشی هفتمین اردوی نخبگان ویژه دانشجویان و طلاب استان یزد بوده که بعد از تبلیغات چهره به چهره ، پیامکی ، تلفنی ، اینترنتی و پوستر در سطح شهر یزد بر اساس فرم ثبت نامی و سوابق آنها در اردو پذیرش شدند .موضوع محوری اردو، آشنایی با مباحث تحول در علوم انسانی بود که توسط اساتید کارکرده، متخصص و بعضا صاحب کتاب در این موضوع ارایه گردید.

از نکات قابل توجه اردو برگزاری 20 جلسه آموزشی با دعوت از اساتید متعهد ، فرزانه و مکتبی بود.در کنار جلسات آموزشی بازدیدهایی نیز از موسسات مطرح نظیر فرهنگستان علوم، موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی و موسسه قرآنی نور صورت گرفت. در طول دوره سه مرتبه زیارت حضرت معصومه و دو مرتبه  حضور در مسجد مقدس جمکران را داشتیم.

در پایان باید از راهنمایی های اساتید و زحمات دوستان گمنام دانشجو و طلبه که ما را در اجرای هرچه بهتر اردو یاری کردند تشکر کنیم.


  • سرباز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی